Direktlänk till inlägg 13 juli 2013

The Story About Me-Kapitel 5

Av Jasmine Brown - 13 juli 2013 18:34

     

Kapitel 5.



*Fem dagar efter Konserten*

Jossan har åkt tillbaks till Sverige och ja kom precis igenom dörröppningen när jag fick ett mess av Louis som ville bjuda över mig på en filmkväll.


SURE, WHY NOT. tänkte jag och skicka min adress till honom så han kunde hämta upp mig klockan åtta.

Jag tog med mig en film jag ville se ''Under the bed''.

En av mina favvos när det kommer till skräckisar!

Jag sprang upp till mitt rum för att leta upp något mysigt att ha på sig.

Jag vägrar att ha ''finkläder'' på mig när man bara ska kolla på film!


(du kan kolla högst upp åt vänster vad det blev för kläder)


Innan Jag gick ut till Louis kramade jag Ozzy och hällde upp lite extra mat och vatten ifall jag kom hem sent i natt.

Jag låste dörren efter mig och sedan hoppade jag in i bilen.

Jag och Louis snackade ett tag och vi blev faktiskt lite tajtare.

När vi var framme hoppade vi båda ut och jag gapade av chock.


-Woah, that's sick! really nice! sa jag och gapade som en fisk.

-yeah, it is! sa han och börja gå till dörren.


När vi var inne så sprang louis iväg till ett rum och jag spang efter.

Det var deras FilmHörna, och Harry satt redan i den feta soffan.

Jag sa hej och satte mig i soffan bredvid Harry.

Jag slängde filmen på Louis som stod framför Tv:n, och han kollade på mig, som , ''seriöst''.


-Yepp, come on now girls. sa jag och reta dom båda.


-sure, but you're going to panic in the middle of the night mam. sa han och räckte ut tungan åt mig.


-Yeah right! sa jag och skratta.


Jag ställde mig upp för att släcka alla lampor runt omkring och sedan satte jag mig bredvid Harry och gosade med en kudde.


-you know .. you can cuddle with me instead, sa Harry och puttade till mig på sidan.


-Naah, sa jag och skrattade åt honom.


Filmen hade börjat och Harry var verkligen inne i filmen.

Då sket både jag och Harry på oss När en Louis skrek BUUU när han hade alldelse tyst smygit bakom soffan utan att vi märkt det och sedan skrämt oss till döden.

Jag hoppade åt Harry's Håll och han blev ännu räddare så att vi båda rulla ner på marken, så jag fick honom över mig.


-Oh, what the hell LOUIS! sa jag och försökte komma bort från Harry så jag kunde attackera Louis.


-Harry, can u just move for a sec? sa jag och skrattade.


-Force me, baby! sa han och blinkade.


Så för att han skulle flytta på sig försökte jag kittla honom, men det gick inte.. Jag försökte få Louis hjälp men han vägra..Men då sa jag:


-if you don't move, i'll lick your face ''baby''. sa jag och trodde att det skulle hjälpa.


-Go on,sa han och hans huvud kom närmare och närmare.


-No, stop please. sa jag.


Han blev ganska orolig så han flyttade på sig och undra varför jag blev rädd.


-you just got owned. sa jag och kasta en kudde i hans ansikte.


-HAHAHAHAHA , Skrattade Louis.


Efter världens kuddfight var klockan sent.


-um.. I think I should go home now! sa jag och kollade på killarna.


-What? It's really dark outside! sa Harry.


-Indeed. sa louis som satt och kolla på sin mobil.


-yeah, I know, but I can not sleep here. sa jag och räckte ut tungan.


-Why? Of course you can! sa Harry och Louis.


-are you sure? sa jag och tvekade.


-YES WE ARE! sa dom och kramade om mig.


-space guys! sa jag och låt ironisk.


Vi skrattade på ett tag och vi hade riktigt roligt.

Vi kollade på någon romantisk skit som var på tv:n och sedan somna vi alla i soffan.

Jag sov som en boll vid kanten av soffan, Harry låg med huvudet nära mina ben och Louis hade ungefär allt annat att sova på.

Mitt inatten vaknade jag, och såklart var jag piss nödig!

Jag ruskade om Harry och frågade vart toan var någonstans.


-huh..? sa Harry och kollade sig runt i mörkret.


-Where is the toilet? sa jag tyst så inte louis skulle vakna.


-I can show you. sa Han och ställde sig upp.


Han tog tag i min hand så jag inte skulle tappa bort honom i mörkret.


-Here it is. sa han och öppna en dörr och sedan tände i taket.


-Can you wait for me? sa jag och kollade på honom.


-Yeah sure, but I also have to pee. sa han och log.


-hahaha,skrattade jag bara för att han låt löjlig när han sa ''pee''.


-but I can wait in the shower while you do yours, for I am a little afraid of the dark after that movie. sa han allvarligt.


-..uhm..sa jag och tyckte det skulle varit skumt.


-I promise, I will not look at you. sa han och petade på min näsa.


-oh okay.... And you keep your promise! sa jag och petade tillbaks på hans.


Jag såg till så han inte kunde se något när han gick in i duschen och stängde för med draperiet.

Jag tevkade en lång stund men sen satte jag mig ner.

Vi skrattade som små ungar bara för att det låter när man ''kissar''.


-Done! sa jag och drog upp trosorna och byxorna.


-finally! sa han och skrattade.


Jag tvättade snabbt händerna och sen gick jag in i duschen för att vänta tills han var klar.(och ja jag spolade)

Vi snackade om lite allt möjligt under den korta pinsamma stunden.

När han var klar tvätta han händerna och och tog tag i min hand igen då vi smög tillbaks till soffan för att somna igen.

Jag la mig vid Louis ungefär, och nu låg Harry tätt intill mig men jag sa ingenting, jag ville bara sova nu.


 
 
Ingen bild

missSaga

14 juli 2013 12:27

meeeeer<33

Jasmine Brown

14 juli 2013 15:54

Ska försöka med det snart! Tack för att du gillar min kapitel!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Brown - 5 augusti 2013 14:41

Woho jag är tillbaka!.. heh..   Men ifall ni undrar vart fan jag har hållit hus.. har jag varit i italien.   NOPE..jag har varit hemma och ätit chips och kollat på anime. Men människor kolla in http://www.quotev.com/26936791 jag är hon och ...

Av Jasmine Brown - 22 juli 2013 01:05

Kapitel 10 skulle komma idag men när jag skulle publicera det så stod det att jag hade blivit utloggad..och fyfan vad sur jag blev, jag hade skrivit skit mycket och i flera timmar..Så..Jag har inte lust att skriva om det nu så vi får vänta på när lil...

Av Jasmine Brown - 20 juli 2013 22:37

Kapitel 9. ( ett litet kevin kapitel)     När jag sa hejdå till Louis sprang jag in till Ozzy och vi gick ut på en lång promenad till stranden. Jag tog med mig ett äpple bara för att jag måste tugga på något när jag är vid stranden.*Fniss* ...

Av Jasmine Brown - 20 juli 2013 22:01

Hej, idag komme en ganska viktig fråga som Alla ska svara på!   -Är du under tretton?-   Japp det var frågan, eftersom ...det kanske blir lite..ni vet..snusk någon gång i kapitlerna och jag vill verkligen inte skriva det ifall ni är tio eller...

Av Jasmine Brown - 20 juli 2013 02:20

Kapitel 8. (Världens konstigaste kapitel)   När jag vaknade kunde jag känna Nialls starka armar runt om mig. Så smidigt som jag kunde gick jag ifrån soffan och bort till min mobil som låg på bordet, utan att väcka killarna. Dock såg jag att...

Dagens outfit.

                Dagens outfit.

Presentation


Mitt namn är jassmine men kalla mig jassie.
Jag är 19 år och har precis flyttat till London.
(FF 1D)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker DU att Jassie ska falla för?
 Niall!
 Zayn!
 Liam!
 Louis!
 Harry!
 ingen, alla kan va vänner in the end c:

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

..

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards