Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

The Story About Me- Kapitel 9

Av Jasmine Brown - 20 juli 2013 22:37

Kapitel 9.

( ett litet kevin kapitel)

 

 

När jag sa hejdå till Louis sprang jag in till Ozzy och vi gick ut på en lång promenad till stranden.

Jag tog med mig ett äpple bara för att jag måste tugga på något när jag är vid stranden.*Fniss*

Innan jag släppte lös Ozzy kolla jag så inte någon var där, Ingen var där så jag släppte honom.


Skorna tog jag av mig när jag gick vid vattnet.

Jag gick bort till bryggan och jag plaserade min ända på bryggans slut så mina fötte kunde nå vattnet.

Då kände jag två varma händer ta tag i mina nakna axlar, och såklart hoppade jag till.

 

-Hey, here alone again huh? sa en kille och satte sig vid min sida.

 

-Oh, kevin you scared me! sa jag och log.

 

-Haha, are you ready to swim? sa han och i samma ögonblick drog han av sig sin tröja och byxor och hoppade i.

 

-no no no, sa jag då han drog i mina fötter.

 

-I will pull you down, take your shirt off!

 

-Never! sa jag och skrattade.

 

-oh well, then you get to go home with a wet shirt! sa han och hoppade upp på bryggan och puttade ner mig i vattnet.

 

-Ahhhg  you're freaking Crazy kev! sa jag och skrattde.

 


Han skrattade så mycket så han la sig ner på bryggan.

Jag hoppade upp och satte mig på honom.

 

-My revenge will come a day, I promise you! sa jag och skrattade mellan varje ord då han började kittla mig.

 


Jag råkade böja mig fram då han kittla mig så mycket så jag inte kunde kontrollera min kropp.

Han slutade kittla mig och han kollade mig djupt in i ögonen..verkligen..djupt..jag kunde känna alla hans känslor ..kanske t.o.m höra hans tankar.

Jag fnissade till ..klart jag skulle sabba den fina stunden..

Jag ställde mig upp och han ställde sig också, han tog tag i mina höfter och lyfte upp mig och då hoppade han i vattnet med oss båda.

Jag såg inte vart han tog vägen jag fick panik då jag såg något i vattnet.

 

-Kevin?!

 


Han hoppade upp från ingenstans och la sina muskelösa armar runt om mig och sa.

 

-Jassmine, I believe I feel something. sa han och kollade så in i mina ögon, sådär bara han kan.

 

-like this? sa jag och skvätte lite vatten i hans ansikte.

 

-Funny, but no..i mean..like this.. sa han och drog sin hand igenom mitt hår och kysste mig på läpparna.

 


Jag kunde inte prata..hans läppar kändes perfekta på mina..han kysste mig igen och den här gången la jag min ena hand bakom hans huvud och kysste tillbaks.

Jag kände hans tunga mot mina läppar och jag öppnade min mun..

Detta kändes..helt...drömmer jag?

 

Han kollade på mig igen och började le. ett perfekt leende spred sig på hans läppar.

Vi båda börja skratta då Ozzy stod på bryggan och kolla på oss som ''Wft''.

 

-I should go home. sa jag och hoppade upp på bryggan.

 

-yeah, I guess I'll start moving home to. sa han och hoppade upp bredvid mig.

 


Han tog på sig sina byxor och slängde sin tröja över sin axel och började gå.

 

-Kevin? sa jag.

 

-Yepp? sa han.

 

-Where do you live? sa jag och sprang efter honom.

 

-.. I live alone in my apartment. sa han och tog tag i min hand.

 

-May we come? sa jag och log retsamt.

 

-I don't know.. sa han osäkert.

 

-You are not forced, but please .. can I have your number? sa jag.

 

-The time has not come yet. sa han tyst.

 

-Wh.. hann jag säga innan han tystade mig med en lätt kyss.

 

-Bye, sa han på sitt mystiska sätt och gick iväg.

 

-bye kevin..sa jag tyst.

 


Jag visste inte vad jag skulle tycka om Kevin han är..liksom..du vet...Kevin.

På något sätt är han mystisk..nästan läskig.

Jag hörde honom hosta ett par gången innan han försvann bortom kullarna.

Då började jag tänka på när han tog av sig tröjan..något var fel..

Jag kom inte på det men jag visste att något jag såg var..fel..

Efter ett tag var jag och Ozzy hemma.

Jag började kolla på family guys, och där somnade jag.

 

-HANDLEDEN. skrek jag i min sömn.

 


jag vaknade såklart av det och då visste jag var felet var på Kevin.

Han hade ärr. över hela hans arm.

Jag vet inte vad som hade hänt honom men jag blev orlolig..som fan..

''Tiden är inte inne''..jag förstår inte..

Panik fick jag och satte mig med benen mot hakan och gungade fram och tillbaka.

 

-Kevin..sa jag tyst för mig själv och mina ögon fylldes med vatten.

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Brown - 5 augusti 2013 14:41

Woho jag är tillbaka!.. heh..   Men ifall ni undrar vart fan jag har hållit hus.. har jag varit i italien.   NOPE..jag har varit hemma och ätit chips och kollat på anime. Men människor kolla in http://www.quotev.com/26936791 jag är hon och ...

Av Jasmine Brown - 22 juli 2013 01:05

Kapitel 10 skulle komma idag men när jag skulle publicera det så stod det att jag hade blivit utloggad..och fyfan vad sur jag blev, jag hade skrivit skit mycket och i flera timmar..Så..Jag har inte lust att skriva om det nu så vi får vänta på när lil...

Av Jasmine Brown - 20 juli 2013 22:01

Hej, idag komme en ganska viktig fråga som Alla ska svara på!   -Är du under tretton?-   Japp det var frågan, eftersom ...det kanske blir lite..ni vet..snusk någon gång i kapitlerna och jag vill verkligen inte skriva det ifall ni är tio eller...

Av Jasmine Brown - 20 juli 2013 02:20

Kapitel 8. (Världens konstigaste kapitel)   När jag vaknade kunde jag känna Nialls starka armar runt om mig. Så smidigt som jag kunde gick jag ifrån soffan och bort till min mobil som låg på bordet, utan att väcka killarna. Dock såg jag att...

Av Jasmine Brown - 19 juli 2013 12:13

Hey! Jag undrar bara om det är värt att fortsätta, jag vet faktiskt inte om någon läser längre. Ni får kommentera på detta inlägget och så ska jag själklart fortsätta om det är någon som läser!   xoxo.   *R.I.P Taila*   ...

Dagens outfit.

                Dagens outfit.

Presentation


Mitt namn är jassmine men kalla mig jassie.
Jag är 19 år och har precis flyttat till London.
(FF 1D)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker DU att Jassie ska falla för?
 Niall!
 Zayn!
 Liam!
 Louis!
 Harry!
 ingen, alla kan va vänner in the end c:

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

..

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards