Direktlänk till inlägg 14 juli 2013

The Story About Me-Kapitel 6

Av Jasmine Brown - 14 juli 2013 15:56

Kapitel 6.


Jag vakna upp ensam i en säng, jag antog att Harry hade burit mig hit.

Jag börja leta efter mina byxor och även min mobil.

Men dom var nog kvar vid soffan, så jag börja tassa bort dit.

Jag satte mig i soffan och sedan tog jag på mig byxorna.

Jag hittade mobilen under soffan och klockan var runt nio på morgonen.

 

-So you're awake now? hörde jag en mjuk röst säga bakom mig.

 

-yeah, was it you who carried me to the bed? sa jag och vände mig om och såg harry i bara tröja.

 

-Yeah. sa han och rodnade lite.

 

-Thanks, i guess! sa jag och log.

 

-Jassie, are you hungry? frågade han.

 

-Yep! sa jag och ställde mig upp.

 

-Good, come with me, I made breakfast. sa han och visade vägen till köket.

 


Jag följde med honom in till köket och vi åt pannkakor och smörgåsar till frukost.

Louis kom efter ett tag med en filt runt om sig.

 

-wow, you always wake up so late? Sa jag och räckte ut tungan åt honom.

 

-Nah, maybe, sa han och satte sig på en stol och börja äta.

 


Jag kollade snabbt på mobilen och klockan var redan halv tio, jag måste hem till Ozzy.

 

-Oh gosh, I have to go home. sa jag och ställde mig upp.

 

-Huh? Really? sa Harry och kollade på mig.

 

-Yeah, I'm sorry, we can do this some other time! sa jag och gick ut till hallen.

 

-Wait! sa Harry och gick efter.

 

Han kollade på mig medans jag tog på mig skorna och sa hejdå, men plötsligt tog han tag i min hand och trog sig närmare mig. Han kramade om mig och jag visste att han var på väg att kyssa mig.

När våra läppar nästan nådde varandra bakade jag bakåt.

 

-Sorry..i just..i just can't. sa jag och kysste han lätt på kinden som ett extra förlåt.

 

-Bye Louis! skrek jag och sedan gick jag hem.

 


Louis skicka sms till mig om att han kunde köra mig hem men jag ville smälta allt som hade hänt.

Han sa även att jag inte skulle ta det så som jag gjorde det där med Harry, han är flirtig av sig bara.

Men jag vill bara vara vän med Harry.

 

-Harry-

 

Jag ville så gärna känna hur hennes läppar kändes..

Men jag antog att hon blev rädd eller något sånt, hoppas jag onte sabba allt nu!

När hon gick ut genom dörren fråga louis vad jag gjorde eftersom det blev så tyst ett tag.

Jag sa att jag var på väg att kyssa henne, jag berättar allt för honom så varför inte berätta att jag kanske har känslor för Jassie.

 

-you really have feelings for her? You don't even know her last name. sa han och rullade med ögonen.

 

-Yeah, that's true , but..she's different!She is not annoying in any way. she is not a fan. and she is beautiful and funny! sa jag.

 

-true. but she may not feel the same for you? she might even have a boyfriend? sa han och klappade mig på ryggen.

 

-Yeah..iknow.. sa jag tyst.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Brown - 5 augusti 2013 14:41

Woho jag är tillbaka!.. heh..   Men ifall ni undrar vart fan jag har hållit hus.. har jag varit i italien.   NOPE..jag har varit hemma och ätit chips och kollat på anime. Men människor kolla in http://www.quotev.com/26936791 jag är hon och ...

Av Jasmine Brown - 22 juli 2013 01:05

Kapitel 10 skulle komma idag men när jag skulle publicera det så stod det att jag hade blivit utloggad..och fyfan vad sur jag blev, jag hade skrivit skit mycket och i flera timmar..Så..Jag har inte lust att skriva om det nu så vi får vänta på när lil...

Av Jasmine Brown - 20 juli 2013 22:37

Kapitel 9. ( ett litet kevin kapitel)     När jag sa hejdå till Louis sprang jag in till Ozzy och vi gick ut på en lång promenad till stranden. Jag tog med mig ett äpple bara för att jag måste tugga på något när jag är vid stranden.*Fniss* ...

Av Jasmine Brown - 20 juli 2013 22:01

Hej, idag komme en ganska viktig fråga som Alla ska svara på!   -Är du under tretton?-   Japp det var frågan, eftersom ...det kanske blir lite..ni vet..snusk någon gång i kapitlerna och jag vill verkligen inte skriva det ifall ni är tio eller...

Av Jasmine Brown - 20 juli 2013 02:20

Kapitel 8. (Världens konstigaste kapitel)   När jag vaknade kunde jag känna Nialls starka armar runt om mig. Så smidigt som jag kunde gick jag ifrån soffan och bort till min mobil som låg på bordet, utan att väcka killarna. Dock såg jag att...

Dagens outfit.

                Dagens outfit.

Presentation


Mitt namn är jassmine men kalla mig jassie.
Jag är 19 år och har precis flyttat till London.
(FF 1D)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker DU att Jassie ska falla för?
 Niall!
 Zayn!
 Liam!
 Louis!
 Harry!
 ingen, alla kan va vänner in the end c:

Gästboken

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

..

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards